FAQ / Dårligt tv-signal?
Har du Tv-pakke 3 - har du også
 
 
 

Dårligt tv-signal?

 
Spørgsmål: Hvem skal jeg kontakte, hvis mit signal er dårligt?

Svar: Hvis du oplever dårligt signal på dit TV, kan det oplyses, at vi garanterer signal til ét tilslutningssted. Hvis man tilkobler yderligere TV uden en forstærker, kan der forekomme dårligt signal. Hvis du oplever dette, kan du kontakte Stofa og høre om mulighederne for tilkobling af yderligere TV. Skulle du mod forventning opleve dårligt signal ved kun ét  TV tilkoblet, kan du ligeledes kontakte Stofa.
Har du Tv-pakke 3 - har du også
 
 
 
 
 
Husk at betale kontingent til tiden ?
Så undgår vi at sende en rykker
Du undgår at vi lukke for din antenne og internet
 
 
Kerteminde Antenneforening | CVR: 72605314 | Møllevej 26, 5300 Kerteminde  | Tlf.: 6532 3644
Fordele hos KAF Mobil:
• Ingen binding • Ring for 0 kr. mellem KAF Mobil • 4G dækning uden ekstra omkostninger • Kundeservice, der er til at få fat i  • Saml hele familien på et login • Køb ny mobil • Stream underholdning til fordelspris