› TV med DVB-C tuner

Sådan laver du kanalsøgning/opsætning af de digitale kanaler.

Når dit fjernsyn er tilsluttet antennestikket, kan kanalsøgning/opsætning af de digitale kanaler begynde. Vælg evt. DVB-C eller kabel i kanalopsætningen.

Måske finder TV'et selv alle kanaler.
Ellers skal fjernsynet indstilles ved hjælp af følgende:

Frekvens: 346 MHz
Symbolrate: 6900
QAM: 64
NetværksID: 0

Hvis ovennævnte ikke virker, kan du spørge din fjernsynsleverandør om hvilke tal, der gælder for din fladskærm.

› Køb af nyt TV
Digitalt TVVed køb af nyt TV-apparat anbefaler Antenneforeningen sine medlemmer, at det har DVB-T/C MPEG4 tuner. Eventuelt med kortlæser (CA modul).
 

________________

Vigtigt

Der skal oplyses at det ikke er tilladt andre end foreningens samarbejdspartner Fa. Stofa at foretage tilslutning til anlæget.

Tilslutningen gælder kun for en husstand, det er ulovligt at fordele signalet til andre.

Såfremt vi konstaterer ulovlige tilslutninger, vil sagen blive overgivet til vor advokat.
________________

 

Support

 Driftsinformation

Her kan du finde informationer om forstyrrelser/afbrydelser ifm. tv, bredbånd og telefoni fra STOFA på Kerteminde Antenneforenings anlæg 
                                          
Se nærmere om der er driftforstyrelser i dit område. Stofa driftinformation åbner i et nyt vindue. >> klik

› Teknisk support

Hvis der opstår et problem med signalet fra fællesantennen ?

Hvis du har problemer med dit antennesignal, er det en god idé og spørge naboer / genboer, om de har samme problem. Er der problemer hos naboen / genboen er det rimeligt sikkert at det er udefra at fejlen kommer.

Hvis ikke der er problemer hos andre, er det en god idé og kontrollerer om en evt. husforstærker er blevet slukket eller om antenneledningen fra stikdåsen på væggen til fjernsynet evt. gennem videooptager er iorden. Hvis der er flere fjernsyn i husstanden er det en god idé at se om fejlen optræder på samtlige apparater.

Prøv evt. at tilslutte kun èt fjernsyn direkte til den første antennetilslutning, den dåse hvor din stikledning fra vejen først er tilsluttet.

Du kan få Stofas teknikker til gratis at måle om signalet er ok i den første dåse, den hvor stikledningen er tilsluttet.

Hvis der er opstået tekniske problemer, kan du kontakte Stofa.

 

Telefon 88 30 30 30

 

Ved problemer med Internet forbindelsen skal du henvende dig til STOFA 
telefon 88 30 30 30

Inden du ringer til Support, beder vi dig have dit kundenummer eller SignonID parat.

Hos Stofa Support sidder vi klar til at hjælpe dig med svar på alle tekniske spørgsmål omkring dine produkter ved Stofa, feks. hvis du ikke kan komme på internettet, har problemer med din Smartboks, eller opsætning af mail.


Der er bestemte tidspunkter i løbet af dagen hvor vi modtager mange telefonopkald. Vil du undgå at vente, kan du med fordel ringe på andre tidspunkter - se skemaet herunder. 




 
 
Husk at betale kontingent til tiden ?
Så undgår vi at sende en rykker
Du undgår at vi lukke for din antenne og internet
 
 
Kerteminde Antenneforening | CVR: 72605314 | Møllevej 26, 5300 Kerteminde  | Tlf.: 6532 3644
Fordele hos KAF Mobil:
• Ingen binding • Ring for 0 kr. mellem KAF Mobil • 4G dækning uden ekstra omkostninger • Kundeservice, der er til at få fat i  • Saml hele familien på et login • Køb ny mobil • Stream underholdning til fordelspris