Har du Tv-pakke 3 - har du også
 
 
 

Til og afmelding til PBS ved flytning

OBS

Har du fået 2 opkrævninger ? Skyldes det måske at du er flyttet og ikke har meddelt PBS / din bank,  at du har fået nyt medlemsnummer. Det får du nemlig når du flytter adresse, da medlemsnummeret følger antennetilslutningen i boligen.

 

I vores EDB System er det adressen / boligen der er tilknyttet medlemnummeret og ikke dit navn, PBS laver opkrævningen ud fra medlemsnummeret, har du fået både en opkrævning over PBS og et girokort/FIK kort beder vi dig kontakte vores kasserer Lars Jørgensen på tlf 65 32 36 44 , så vi kan få rettet fejlen.

 

Spar tid brug PBS

 
      
Har du Tv-pakke 3 - har du også
 
 
 
 
 
Husk at betale kontingent til tiden ?
Så undgår vi at sende en rykker
Du undgår at vi lukke for din antenne og internet
 
 
Kerteminde Antenneforening | CVR: 72605314 | Møllevej 26, 5300 Kerteminde  | Tlf.: 6532 3644
Fordele hos KAF Mobil:
• Ingen binding • Ring for 0 kr. mellem KAF Mobil • 4G dækning uden ekstra omkostninger • Kundeservice, der er til at få fat i  • Saml hele familien på et login • Køb ny mobil • Stream underholdning til fordelspris