› Teknisk support
Hvis der opstår et problem med signalet fra fællesantennen ?
Hvis du har problemer med dit antennesignal, er det en god idé og spørge naboer / genboer, om de har samme problem. Er der problemer hos naboen / genboen er det rimeligt sikkert at det er udefra at fejlen kommer.
Hvis ikke der er problemer hos andre, er det en god idé og kontrollerer om en evt. husforstærker er blevet slukket eller om antenneledningen fra stikdåsen på væggen til fjernsynet evt. gennem andet udstyr er iorden. Hvis der er flere fjernsyn i husstanden er det en god idé at se om fejlen optræder på samtlige apparater.
Prøv evt. at tilslutte kun èt fjernsyn direkte til den første antennetilslutning, den dåse hvor din stikledning fra vejen først er tilsluttet.
Du kan få Norlys teknikker til gratis at måle om signalet er ok i den første dåse, den hvor stikledningen fra standeren er tilsluttet.
Hvis der er opstået tekniske problemer, kan du kontakte Norlys.
Telefon 7011 4040
Ved problemer med Internet forbindelsen skal du henvende dig til Norlys på samme nummer.
Du er også velkommen til at kontakte kontoret enten ved et besøg eller via telefon, så vil vi forsøge at hjælpe og vejlede dig i det videre forløb. Du finder os HER.